Telefón: +0903 247 736

Email: stavmatrendes@gmail.com

 

 

Ako nakupovať?

 

Objednanie tovaru na stránke www.stavmatrendes.sk je veľmi ľahké.

Pre istotu sme Vám však ešte pripravili jednoduchý návod ako na to.

 

 

Nákupný proces

  • Vyberte si z našej ponuky  produkty, ktoré si chcete zakúpiť. Pre jednoduchšie vyhľadanie môžete použiť náš  vyhľadávač.
  • Určite si množstvo a vložte tovar do košíka.
  • Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka, ktorý si nájdete v pravom hornom rohu (piktogram košíka). Tu sa môžete rozhodnúť, či vstúpite do nákupného košíka pre skontrolovanie zadaného tovaru (zobraziť košík) alebo (pokladňa) pre zadanie kontaktných údajov a dokončenie objednávky.

 

(ak je pri tovare napísané “ceny ….. sú na vyžiadanie” nám stačí zavolať alebo napísať email, s názvom tovaru a požadovaným množstvom, my Vám obratom pošleme cenovú ponuku aj dostupnosť dovaru)

 

Objednávkový cyklus

Pokiaľ si želáte objednávku dokončiť, kliknite na “Nákupný košík” v hornej časti stránky.

V prvom kroku si skontrolujte údaje o tovare, ktorý si chcete objednať. Pod vašim tovarom na pravej strane stránky, sa zobrazuje možnosť výberu dopravy/prevzatia tovaru. Táto možnosť sa dá v ďalšom kroku zmeniť.

Ak je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo “Skontrolovať a objednať“.

 

Doprava

Vyberte si spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje.

  • Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni v Dulovciach alebo v pobočke v Nových Zámkoch,
  • Tovar si môžete nechať doručiť donáškovou službou*

*Z dôvodu technicky nenaceniteľnosti dopravy (váha, rozmer) pri zvolení „žiadam o cenovú ponuku s dopravou“,  Vám do 48h (rátajú sa len pracovné dni) od zadania zákazky  pošleme cenovú ponuku na email, alebo zavoláme  + vyrátame najvýhodnejší spôsob dopravy k Vám s objednaným tovarom.  

 

Platba

Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.

  • Objednávku môžete zaplatiť platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na prevádzke formou hotovosti.

 

Dodacie, kontaktné údaje

V tomto kroku si zadajte kontaktné údaje.

  • V prípade, že si tovar, želáte zaslať na inú adresu ako je fakturačná adresa, od kliknite možnosť „Odoslať na inú adresu?“ a vyplňte kontaktné údaje .
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, skontrolované, kliknite na tlačidlo „Objednať“ pre objednanie tovaru.

 

 

Finálne zhrnutie objednávky (Vami zadaná objednávka je už odoslaná k nám)

Táto stránka je určená na finálne zobrazenie objednaného tovaru a kontaktných údajov.

Je tu vidieť všetok tovar, ktorý ste objednali, zvolená doprava, adresa dodania a cena s DPH.*

*v prípade zvolenia  „Žiadam o cenovú ponuku s dopravou“ je táto cena počítaná bez dopravy. O cene dopravy vás budeme informovať obratom po odoslaní nezáväznej objednávky.  

 

Oznámenie o prijatí objednávky

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašleme Vám  e-mail o obdržaní Vašej objednávky. Pokiaľ toto oznámenie do 48 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či Vašu objednávku evidujeme.

 

Potvrdenie objednávky

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, Vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu o akceptácii Vašej objednávky. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

 

Výzva k odberu

  • V prípade, že ste si zvolili osobný odber na predajni, po naskladnení Vašej objednávky budete o tomto obratom informovaní.

 

Potvrdenie záruky

  • Ako záručný doklad slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo na našej prevádzke. V prípade doručenia tovaru prepravnou spoločnosťou je tento doklad zaslaný spolu s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou originálneho obalu tovaru. V takomto prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime Vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.

 

 

 

Loading...