Ako nakupovať?
Objednanie tovaru na stránke www.stavmatrendes.sk je veľmi ľahké.
Pre istotu sme Vám však ešte pripravili jednoduchý návod ako na to.
Nákupný proces
- Vyberte si z našej ponuky produkty, ktoré si chcete zakúpiť. Pre jednoduchšie vyhľadanie môžete použiť náš vyhľadávač.
- Určite si množstvo a vložte tovar do košíka.
- Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka, ktorý si nájdete v pravom hornom rohu (piktogram košíka). Tu sa môžete rozhodnúť, či vstúpite do nákupného košíka pre skontrolovanie zadaného tovaru (zobraziť košík) alebo (pokladňa) pre zadanie kontaktných údajov a dokončenie objednávky.
(ak je pri tovare napísané “ceny ….. sú na vyžiadanie” nám stačí zavolať alebo napísať email, s názvom tovaru a požadovaným množstvom, my Vám obratom pošleme cenovú ponuku aj dostupnosť dovaru)
Objednávkový cyklus
Pokiaľ si želáte objednávku dokončiť, kliknite na “Nákupný košík” v hornej časti stránky.
V prvom kroku si skontrolujte údaje o tovare, ktorý si chcete objednať. Pod vašim tovarom na pravej strane stránky, sa zobrazuje možnosť výberu dopravy/prevzatia tovaru. Táto možnosť sa dá v ďalšom kroku zmeniť.
Ak je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo “Skontrolovať a objednať“.
Doprava
Vyberte si spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje.
- Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni v Dulovciach alebo v pobočke v Nových Zámkoch,
- Tovar si môžete nechať doručiť donáškovou službou*
*Z dôvodu technicky nenaceniteľnosti dopravy (váha, rozmer) pri zvolení „žiadam o cenovú ponuku s dopravou“, Vám do 48h (rátajú sa len pracovné dni) od zadania zákazky pošleme cenovú ponuku na email, alebo zavoláme + vyrátame najvýhodnejší spôsob dopravy k Vám s objednaným tovarom.
Platba
Vyberte si spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.
- Objednávku môžete zaplatiť platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na prevádzke formou hotovosti.
Dodacie, kontaktné údaje
V tomto kroku si zadajte kontaktné údaje.
- V prípade, že si tovar, želáte zaslať na inú adresu ako je fakturačná adresa, od kliknite možnosť „Odoslať na inú adresu?“ a vyplňte kontaktné údaje .
- V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
- Pokiaľ máte už všetko vyplnené, skontrolované, kliknite na tlačidlo „Objednať“ pre objednanie tovaru.
Finálne zhrnutie objednávky (Vami zadaná objednávka je už odoslaná k nám)
Táto stránka je určená na finálne zobrazenie objednaného tovaru a kontaktných údajov.
Je tu vidieť všetok tovar, ktorý ste objednali, zvolená doprava, adresa dodania a cena s DPH.*
*v prípade zvolenia „Žiadam o cenovú ponuku s dopravou“ je táto cena počítaná bez dopravy. O cene dopravy vás budeme informovať obratom po odoslaní nezáväznej objednávky.
Oznámenie o prijatí objednávky
- Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašleme Vám e-mail o obdržaní Vašej objednávky. Pokiaľ toto oznámenie do 48 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či Vašu objednávku evidujeme.
Potvrdenie objednávky
- Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, Vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu o akceptácii Vašej objednávky. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Výzva k odberu
- V prípade, že ste si zvolili osobný odber na predajni, po naskladnení Vašej objednávky budete o tomto obratom informovaní.
Potvrdenie záruky
- Ako záručný doklad slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo na našej prevádzke. V prípade doručenia tovaru prepravnou spoločnosťou je tento doklad zaslaný spolu s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou originálneho obalu tovaru. V takomto prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime Vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.